Happy New Year 2010

25 Jan

Sekejap jer maser berlalu..dah masuk Tahun Baru 2010…Tahun 2009 banyak gak kenangan tapi pahit ker manis semua tu lumrah kehidupan. Sesungguhnnya yang nyata semua itu ujian dan ketentuanNya.Sebagai umatnya aku redha dan pasrah.

Untuk tahun 2010 ni Insya Allah family aku makin bertambah sorang..Due aku 17 Februari 2010…Aku harap semuanya selamat. Tak sabar gak nk dapat baby baru…mesti makin kecoh rumah aku nanti. Tahun ni gak insya Allah rumah yang kami beli akan siap ..kalo tiada aral awal tahun ni..Persiapan untuk rumah baru dah siap sikit2…kalo boleh biar ah aku dapat kunci rumah baru maser aku masih lagik cuti bersalin. best gak..habis pantang..tak payah riso pasal cuti…..

heheee..hehe

Advertisements

2 Responses to “Happy New Year 2010”

  1. Ada Ayrissa January 25, 2010 at 1.35 #

    br wat entry thn br ko?
    hahahahha…..

    kak ty, scan dop bb boy ko gurl?

  2. @z January 28, 2010 at 1.35 #

    hmm dah dekat dah tu..nanti sms aku tau..boleh share kegembiraan skali..hehe šŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: