Abang Long kesayangan papa dan mama….

8 Feb

Layan jer hero kesayanganku yang suker benar bergambo…pandai plak buat gaya candid…

gi school pun nk ambik gamba…

muahhhh…

eish…masamnyer…

lakonan semata-mata…

peace..!!!!

tunggu papa jogging…

Semakin banyak ragam dan semakin nakal.ader jer nak bercakap..tk boleh duk diam mulut tu..kalo diam pun time tido..kdg2 geram tapi kdg2 geli hati tgk peel dier…makin manja..kalo tido nak mam pusing tgk muka dier jer…pap kn ah beralah, lepas danial tido baru pandang..pandang ..jeling..jeling papa…kalo menyanyi mg no.1, lagu adam ngan stacy tu..berbuih jer kalo dier nyanyi…siap ikut gaya stacy nyanyi meneran…

Danial………..papa dan mama bahagia dengan kehadiran sayang….

walaupun dah ader baby..kasih sayang tu tak pernah dan tak akan berubah…..

Advertisements

2 Responses to “Abang Long kesayangan papa dan mama….”

  1. @z February 9, 2010 at 1.35 #

    best la danial ada geng nanti…kan danial kan?
    tp dah dapat adik, jangan kena gigit dengan adik sudah le…huhu

  2. raziqdanial February 12, 2010 at 1.35 #

    az ; hehehe….macam wawa ek…sian dier….tapi kira penyabar ah…redha jer kn gigit..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: