Thank Q papa…

12 Feb

N3 tertangguh………

Besday aku ari tu, dapat hadiah dari papa…tak per ah walaupun dah beli lamer tapi barunk update…kemalasan tahap gaban…so hadiahnya……………………

.

.

.

.

.

.

.

.

……..

Itu pun sb kat Sembonia ader sale…puaslah bergaduh kat depan kedai tu sb aku tk nk. papa paksa2 plak.Aku tk kisah sgt bab hadiah ni….kalo untuk anak aku kisah…hehe…tapi dah beli aku syukur jer, papa ckp setahun sekali jer..yelah aku tahu tapi aku rasa membazir…..baik beli perabot baru kat aku….hehehee…..

Untuk papa : thank to everthing….muahhhhhhhh…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: