Bila baby nak kuar ni…??

16 Feb

Hari ni sepatutnya hari due aku…17 Februari 2010….Tapi mungkin baby tak nak kuar lagik..best yer duk dalam perut mama…rasa sakit2 dah ader tapi tak  ah kerap sangat…

Hari ahad tu rasa sakit blakang dah, papa plak dah sibuk siapkan bekal aku.ngan milo, biskut, prepare barang2 danial…tapi dah blum masa….Untuk barang baby aku dah prepare dalam 7 bulan lagik…tersadai ah beg tu dalam kete…takut gak sebarang kemungkinan yang nak berlaku…

Tak kisah lah, doc pun kata semua anak prosesnya tak sama…cuma aku harapkan semuanya berjalan ngan lancar dan aku dapat menghadapi situasi tu…macamana yer rasa sakit tu???ntah…tapi cuma aku atau mg sakit ah…..

Baby…mama tak sabar tunggu baby…..

3 Responses to “Bila baby nak kuar ni…??”

  1. @z February 17, 2010 at 1.35 #

    gud luck yanti! jangan lupa mms gbr baby yer… 😉

  2. @z February 19, 2010 at 1.35 #

    yeaaa…baby dah kuar! congrats yanti… 😉

  3. raziqdanial April 20, 2010 at 1.35 #

    sengal ko ni az….
    nanti aku update gambo bby

Leave a Reply

