Alhamdulilah…

21 Apr

Memandangkan ramai gak kengkawan aku dah tahu..so aku berani lah war-warkan….alhamdulilah, ader gak harta aku selama 7 tahun bekerja…dengan gaji yang tak seberapa ni…walaupun tak besar macam org lain..tapi dah cukup dgn kemampuan aku..bukan untuk menunjuk tapi satu kemudahan..

senang bila dah ader 2 ni, tak derlah org kutuk aku bagi suami gi keje naik moto…dah maser tu tahap kemampuan tak seberapa…tapi lantak ah…mulut ^*%&$$&% mg gitu…

mungkin ni rezeki anak kedua….untuk family kecik aku….

ehemmm..ehemmm… Viva Elite 1.0 (manual)

alhamdulilah…

syukur pada Mu …

p/s : ira….nanti kita gi jejalan yer…kan dh janji nk kencing dalam tangki kete…hehehe

4 Responses to “Alhamdulilah…”

  1. @z April 22, 2010 at 1.35 #

    syukur la dengan rezeki yg Tuhan bagi… 😉
    amek plate mana? putrajaya ke?

  2. Aleeya April 22, 2010 at 1.35 #

    vavavava da tayang viva diaaaaaaa nak tumpanggggggggggg hehehe

    pasneh xde la si mulut laser tu beckp lagik hehehhee

  3. ira April 28, 2010 at 1.35 #

    kak tyyyyyyyyyyyy….jom kencing kt tangki!

  4. raziqdanial May 13, 2010 at 1.35 #

    az: aku ambik plate wilayah..aku orang bandar………hehehe

    Aleeya: boleh kak..nanti kita gi jejalan pastu racing ngan mercedes tu…kalo ader PHD memang dier akan mengatanyer…

    ira: gemuk…..ko minum air banyak2 baru ah tak hancing sgt..pastu tak derlah kuning beno….

Leave a Reply

