cayer tak..???

21 Apr

SEBELUM…..

 

 

SELEPAS……

nampak beza..?bagi korang mg tk nampak beza tapi bagi aku banyak bezanya…turun 10kg tu…dari berapa ker berapa biarlah rahsia…!! banyak beza, dulu aku tgk perut pap jer kalo time dier baring..skrang tak dah…leper jer…tapi yang tak best..knbeli baju baru, sluar baru sb saiz makin kecik so sluar dah londeh jer….dah kn jerut ngan tali pinggang..buruk bnor aku tgk…

so aku pun nk gak gitu….tak nak kalah  tau………….awas En. Roslan…

tapi yang aku pelik..papa cakap nk kurus sb tuk aku…tapi aku tk kisah pun…bagi aku papa tetap hensem dimata ku..mata org lain lantak ah..ade aku kisah….

Advertisements

3 Responses to “cayer tak..???”

  1. @z April 22, 2010 at 1.35 #

    a’ah laa….laki ko diet ke? 10kg….banyak tuuu…

  2. Aleeya April 22, 2010 at 1.35 #

    pergkhhhh lan makin kurus, makin smart ..awas ty..kang de yg ngorat tak tauuuuuuuuuu hehehehe

  3. raziqdanial May 13, 2010 at 1.35 #

    az:..a’a dier diet..pagi petang, malam jogging jer…makan gak tapi tambah ngan exercise…

    aleeya: jahatttttttttttttttttttt…..riso plak, dulu maser naik moto gemuk.dah der kete kurus…pelik ni…nanti ty siasat…patut pun sheila nk jadik madu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: