dah kuar dah…

21 Apr

Alhamdulilah..aku selamat melahirkan baby ku pada 18 Februari 2010 tepat jam 946 pagi.Lewat sehari dari tarikh due..Sepatutnya due 17hb tapi dah suker benor duk dalam perut mama ni…lambat ah sikit kuarnya…Aku terasa sakit pada jam 630 pg, niat hari mg nk cuti dah hari tu sb rasa lama tak cuti..tup-tup cuti bersalin terus.kul 630 pg aku terasa sakit tapi dalam kul 730 baru gi klinik, check bukaan dan 5 cm,  kul 830 pecahkan air ketuban and 946pg aku dah bersalin…itu jer..aku mals nk taip panjang2 sb..malas ahhh..hehe..

Maser bersalin papa ader ngan aku, danial gi school….parent??blum sampai dari kg..

Aku pantang kat putrajaya,papa ambik cuti 2 minggu dan parents ader 3 hari jer..Ok ah tu, aku tk kisah sgt, lagipun aku tahu papa bleh jaga aku…dah anak no.2 maser danial dulu pun aku pantang sendiri..hidup berdikari…

Alhamdulilah pantang kali ni tak ader dugaan dan rintangan maser 44 hari tu…tapi selepasnya ada ah…tapi itu semua ketentuaanNya.Aku terima ujian ini dengan redha dan pasrah. Sesungguhnya hanya Dia yang Maha Mengetahui setiap kejadian itu. Hanya yang aku harapkan biarlah 1000 hikmah yang diberikan untk kami sekeluarga… Tiada lain yang aku harapkan agar aku terus kuat untuk menjaga anak2 aku yang masih kecik tu…terus kuat untuk masakkan tuk papa dan anak2, gosok baju papa, belai papa dan pendek kata segalanya untuk keluarga kecik aku itu.

Melalut plak entry ni….

dah..dah tgk gmbar jer…

baru kenal dunia….

 

tidolah sayang..

peace…!!!

 

2 Responses to “dah kuar dah…”

  1. @z April 22, 2010 at 1.35 #

    hehe akhirnya dpt jugak tengok baby… 😉

  2. raziqdanial May 13, 2010 at 1.35 #

    az:…tgk ah…kang jangkit boy kat ko..aku tgk wawa & lala kang jangkit…

Leave a Reply

