Busuk mama…

25 May

Semalam bawak Haikal gi klinik. dia batuk dan selsema..jangkit ngan along ah ni..setakat ni Haikal tk pernah demam,batuk atau selsema lagik..walaupun dah 3x kn cucuk, alhamdulilah. Tapi kali ni bila dia sakit, aku jadik tk tentu arah..risau sgt2…serba tak kena..Dahlah telinga dier asyik berair jer..kalo dah mandikan Haikal tu sebelah pegang HAikal dan sebelah lagik pegang batang paip shower tu..mana tahan..mesti ah air masuk telinga kan……….aku pun malas nak cakap banyak kali…sekali aku bagitahu tu faham ah…kang kalo aku ajar berulang kali susah plak…….

Tapi sb nk kerja…tawakal jer ah…bila balik jer aku lapkan telinga Haikal……….tawakal jer…Aku yakin Allah lindungi anak-anak aku……..

p/s: Haikal duk elok2  tau, mama dan papa gi kerja.cari rezeki untuk kita.Nanti boleh ah Haikal dan Along nk beli Ben10……..hehe…

Mama tahu Haikal tak suka, dari riak muka pun mama dah tahu. Bila mama ambik jer, Haikal mesti tersengih-sengih campur ngan gelak-gelak ngada…..PAPA DAN MAMA SAYANG ANK2 KAMI……

adiosssssssss

Advertisements

2 Responses to “Busuk mama…”

  1. Aleeya June 2, 2010 at 1.35 #

    chubbyyyyyyyy nye haiqalllll gerammmmmmmmmm

  2. MAMA DANIAL June 4, 2010 at 1.35 #

    kak yaya: macam papa dier ah…mama dier cute!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: