Alongg..oh Alongg..

4 Jun

Semalam aku ambik cuti sbnya nak ubatkan hati danial yang tak boleh gi Aquaria KLCC. Tadika along buat lawatan ke aquaria, papa bagi pergi duit pun dah bayar.Tapi hati mama dier macam tk best nk bagi gi…

mama: along nk gi ke KLCC

along : nakkkkkkkkkkk, kawan2 semua gi.

mama: kalo tak gi bleh?

along: bleh, tapi nak duk ngan mama pastu mama masak nasi lemak..

mama: bleh..pastu kita ajak papa gi jalan2 nk ?

along: bleh gi beli PS…

mama: erkkkkkkk………………..!!

setelah bincang ngan papa…kitaorang kuar gi Mines…mula2 tk nk ajak Haikal..tapi macam tk best kalo kuar tk sekali ngan anak2 kan? lagipun Haikal bukan susah nk jaga pun…

along naik keretapi rabbit kat Mines..

anak suker….mama lagik ah suker…

si botak kesayangan mama….

p/s: papa…jgn botakkan rambut along lagik tau….semua kawan2 along dah panggil…Danial botak licin..

sian anak mama….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: