Lampu….

9 Jun

Dah lama beli tapi dah nk masuk rumah baru tergerak nk publish…tk bleh citer awal2..kang ader kater ngader…..tapi semalam biler gi kedai nak tambah lampu ngan kipas lagik…ader jer lampu yang aku tukar dan tambah balik..sbnya, biler dah tgk rumah, jadi nmpak tk sesuai kalo lampu tu duk sini,lawa duk situ..macam2 ah….so ader ah yang tambah dan bertukar….

sikit sebanyak……..tgk ah kalo kot2 bertukar lagik…

Advertisements

8 Responses to “Lampu….”

  1. kak wani June 10, 2010 at 1.35 #

    bestnya…pindah mana? memng fenin nak pindah rumah..janji rumah sendiri. tak aci nih..akak jugak belum dapat kunci. lampu dah booked, langsir blum jahit..gril dan senagkatannya belum tempah.. alaaa kunci pun blum dapat hahaha

    • raziqdanial June 22, 2010 at 1.35 #

      ala kak…..
      kat salak tinggi jer….
      mg fenin kak..ty tk buat apa2 pun lgik…kemas barang pun tak lagik..
      tgh pasang grill ngan buat siling kapur jer…

  2. Aleeya June 10, 2010 at 1.35 #

    k yaya soka lampu pic no. 2…:))

  3. raziqdanial June 11, 2010 at 1.35 #

    kak yaya: lampu tu cantik kak..ader 3 colour…yellow, light yellow dan blue..tarik jer tali tu.

  4. kak wani June 23, 2010 at 1.35 #

    yanti..bleh tak akak nak nombor kontraktor yg buat gril dgn plaster siling? akak baru lps gaduh dgn pemaju haha.. memang suka cari pasal dgn pemaju. plan nak pi ambik kunci weekend nih. tp ada ke patut pemaju bgtau air masuk lambat skit??? dah dpt Cf ke blum cam ni???? oicc pjg lak komen

    • raziqdanial June 24, 2010 at 1.35 #

      bleh..bleh…ada dalam kete…
      nanti yanti bagi…
      akk ingatkan ah…
      akk blei rumah kat mana?

  5. raziqdanial June 24, 2010 at 1.35 #

    kak wani: akk bli rumah kat mana? untuk plaster ceiling 012-6039996. nanti grill yanti bagi kemudian.

  6. kak wani June 24, 2010 at 1.35 #

    sbelah Pjaya ni je tapi dah daerah Kajang..Desa Sri Saujana..nak ke Sek Teknik Sepang/Coffee Village tu je. tenkiu…tenkiu..nak survey harga.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: