Happy Father’s day….

23 Jun

satu hari di Kampung Sungai Rengas..

Lelaki: mamamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……………

Perempuan : yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr………..

lelaki: mam lupa yer nak wish kat papa…

perempuan : wish aper plak…?

lelaki : hari ni hari bapa ah..

perempuan: yer ker…lupa…okehlah..selamat hari bapa….muahhhh(adegan muah dari jauh sb duk rumah mak mertua)

Tapi yang bestnya..bapak mertua ada kat depan mata tak wish pun..sb aku tahu kalo wish pun dier tk fham…

Papa..

Selamat hari papa…semoga sentiasa menjadi papa yang semakin baik dan semakin manja tuk mama. walaupun kadang2 nmpak ngader tapi mama best jer..semoga papa sentiasa sabar ngan kerenah mama dan anak2. sesungguhnya mama nak papa tahu mama terlalu sayangkan papa..hehe (malu plak)…Bukan intan yang jadik ukuran tapi hati budi yang mama pandang….(tapi kalo bagi intan belian mama tak tolak)..

Realitinya……………..mama bahagia jadik isteri papa…yang mama pasti anak2 jugak bangga papa jadik ayah mereka…

semoga jodoh kita berkekalan dan bahagia ke akhir hayat…

Saya sayang suami saya………poyoooooooooooo heheheee…

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: