Archive | September, 2010

Ragam Alongg…

24 Sep

Bila kecik macam ragam..bila dah besar lagik ah…

nil lah ragam anak sulung aku……….

bergaya no.1

kenangan di kuartes

hehee….

sayang along mama………..

 

 

ucakkkk…

24 Sep

salam reader mama…

haikal ader baju baru, tapi saiz untuk setahun..tapi haikal muat jer….

seee…

Citer anak2…

24 Sep

Ya Allah lama blog ni tk berupdate..ntah apa yang aku sibuk kan..aku pun tk pasti..tapi tahap kepenatan masih lagik terasa..ngan pindah rumah, ngan bulan puasa dan raya…sibuk…sibuk…

lamer aku tk citer pasal anak2..

Danial dah 4 tahun , Bulan Disember ni genap ah 4 tahun…setahun naik sekilo….makan memilih..nak makan janjan ngan KFC, MCD dan Pizza jer…makin banyak cakap….

situasi 1:

along: mama..mama gi kerja tu kawan2 mama ader tk?

mama: tak der..mama duk sorang2..

along:elok2 ma, nanti mama kn culik..

mama: erk!!!

situasi 2

along: mama..danial sedih.. (sambil buat muka)

mama: naper, along sedih

along : yelah..tak der saper nk kawin ngan danial..

mama : kah..kahh..kahhhh

anak aku kah tu…

 

Haikal plak….budak yang makin sihat…makan jer…nyusu aku lagik…tukar susu pun tk nk..tapi kalo aku ader keje kat opis..aku suruh gak cikgu dia bagi susu botol tapi setakt ni baru 2x…budak yang suka makan…nampak org makan mesti dier nnagis nak…kn ah suap nestum die pagi2 lagik..tghari..petang / malam…dah 7 bulan…dah bertambah bulat…….

anak sulung mama…

anak kedua mama…

muahhh…

 

 sayang……….

Kuatkan semangat Sabrina..

13 Sep

Ya Allah sekiranya ini ujian dariMu ke atas hambanya..Aku mohon Kau kuatkan semangat sahabatku Sabrina Adnan..Aku tahu dia kuat untuk hadapi ujianMu..

Sab,

Hanya dari jauh yanti kirimkan untuk sab, harap sab sabar dan tabah hadapi ujian ini. Semuanya ketentuanNya..Kuatkan semangat demi anak2..mereka perlukan sab untuk harungi hidup ini..Yanti tak terdaya nak telefon atau sms sab, yanti takut…takut tersilap tanya, takut tersilap cakap..bimbang hati sab terguris di saat ini..namun sekiranya sab baca blog ni….kuatkan semangat Sab..Yanti tahu Sab wanita yang hebat dan tak pernah patah semangat…

Al Fatihah untuk roh Kamil, Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman…Amin

Protected: Pengorbanan

3 Sep

This content is password protected. To view it please enter your password below: