Citer anak2…

24 Sep

Ya Allah lama blog ni tk berupdate..ntah apa yang aku sibuk kan..aku pun tk pasti..tapi tahap kepenatan masih lagik terasa..ngan pindah rumah, ngan bulan puasa dan raya…sibuk…sibuk…

lamer aku tk citer pasal anak2..

Danial dah 4 tahun , Bulan Disember ni genap ah 4 tahun…setahun naik sekilo….makan memilih..nak makan janjan ngan KFC, MCD dan Pizza jer…makin banyak cakap….

situasi 1:

along: mama..mama gi kerja tu kawan2 mama ader tk?

mama: tak der..mama duk sorang2..

along:elok2 ma, nanti mama kn culik..

mama: erk!!!

situasi 2

along: mama..danial sedih.. (sambil buat muka)

mama: naper, along sedih

along : yelah..tak der saper nk kawin ngan danial..

mama : kah..kahh..kahhhh

anak aku kah tu…

 

Haikal plak….budak yang makin sihat…makan jer…nyusu aku lagik…tukar susu pun tk nk..tapi kalo aku ader keje kat opis..aku suruh gak cikgu dia bagi susu botol tapi setakt ni baru 2x…budak yang suka makan…nampak org makan mesti dier nnagis nak…kn ah suap nestum die pagi2 lagik..tghari..petang / malam…dah 7 bulan…dah bertambah bulat…….

anak sulung mama…

anak kedua mama…

muahhh…

 

 sayang……….

Advertisements

2 Responses to “Citer anak2…”

  1. @z September 29, 2010 at 1.35 #

    suka tgk gambo last…manja je si adik ngadap muka si abg hehe…err tp nape hidung Along berbelang merah? jatuh ke?

  2. raziqdanial October 4, 2010 at 1.35 #

    AZ: bukan jatuh az…dia main gurau2 ngan papa dier..main picit2 hidung…hidung pap tak merah hidung anak plak merah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: