Archive | October, 2010

Asyik anak2 jer…

11 Oct

Asyik anak2 jer…kali ni mama plak…..

Di PICC…Jamuan Raya JPM

Dari kiri : ira, aku, yana dan kak yaya

Di PICC Jamuan Raya MAMPU (opis ku)

Dari Kiri : Atillia, aku dan Cikgu Fadlita (guru koir aku)

Majlis Persaraan KP MAMPU

Aku dan Kak Yaya

Majlis Persaraan KP MAMPU

Dari kiri : yana, aku dan kak Yaya

Be happy…hidup kena ceria…

mama danial dan haikal

Advertisements

Dah 8 Bulan..

7 Oct

Kejap jer dah masuk 8 bulan hero aku tu……..macam2 ragam..dah berdiri dan duduk..tapi tk merangkak….Agaknya Haikal cepat jalan kot…bayangkan kalo Haikal berjalan…mesti paras lutut aku….hehe…comelnya…

Gambar terbaru Haikal…papa punya kerja ah ni…

Semua kejadian ni di waktu pagi…Alng ngan adik dah siap nk i school…mama baru nak mandi…tu yangpapa bosan…terus ambik gambar2 anak seiras dia tu….

Haikal ni…

4 Oct

suka sgt buat muka macam ni…..geram jer ma tgk…

 

 

anak..anakkkk..

fuyooo….

4 Oct

muka baru lepas kn marah….

anak..anak…

Protected: Roslan bin Long…

4 Oct

This content is password protected. To view it please enter your password below:

Berdua versi terbaru…

4 Oct

Walau sesusut mana pun fikiran, tapi bila tgk wajah anak2..tenang dan lega sangat hati ni….

sayang anak2 mama..

muahhh….

seee aaa……….