Asyik anak2 jer…

11 Oct

Asyik anak2 jer…kali ni mama plak…..

Di PICC…Jamuan Raya JPM

Dari kiri : ira, aku, yana dan kak yaya

Di PICC Jamuan Raya MAMPU (opis ku)

Dari Kiri : Atillia, aku dan Cikgu Fadlita (guru koir aku)

Majlis Persaraan KP MAMPU

Aku dan Kak Yaya

Majlis Persaraan KP MAMPU

Dari kiri : yana, aku dan kak Yaya

Be happy…hidup kena ceria…

mama danial dan haikal

2 Responses to “Asyik anak2 jer…”

  1. @z October 13, 2010 at 1.35 #

    gambo last – kemain suker yer… ahahahah 😀

Leave a Reply

