Balik Kampung……….

21 Feb

N3 ni dah kira basi ah…

Cuti tahun baru cina ari tu aku balik kg…balik mesti ah 2 rumah…selang 2 jam jer perjalanan…

Macam2 kisah kalo balik kg…best, tak best, geram….macam kater ipar aku…’ty jarang2 balik ty tak tahu’..hehehe…

sib baik jarang2 balik..kalo selalu…aku yang lari…hahhahahaaaaaaaaa…

Biarlah…tahniah tuk ipar aku sb dah siap rumah baru drg…cantik,besar dan kalo aku puas hati ah…

Untuk Usu…cepat2 buat rumah tu..tanah dah beli…

Aktiviti kalo balik kg..aku jarang berjalan cuma selalu memasak…kalo balik rumah mammy aku yang maska..kalo balik rumah mak  pun aku yang

 masak…so masak jer ah..sian kat org drg…

erm…malas nk cite…layan gambo ahhh..

Hero aku sibuk nak naik kuda..busuk sungguh bau kuda tu..

@ Pantai Batu Buruk

peace…

p/s: Kehidupan ini terlalu indah jika kita bijak mengubahnya..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: