Kisah orang….

21 Mar

Kadang-kadang kita rasa tindakan kita betul hinggakan kita menidakkan pandangan dan pendapat org terhadap kita. Tapi mungkin itu lumrah dunia. kita rasa kita terlalu sempurna untuk di hargai..sedangkan semua itu secara tidak sengaja..

Gitu jugak macam2 kalo org nk sesuatu…membodek itu dah jadik satu kemestian. Tak kiralah rezeki yg diperolehi tu berkat atau tidak…tapi bila selalu sgt mengutuk org..syak wasangka ngan org..hati jadi busuk..hinggakan org bersembang pun pikir org mengutuk…hehe..takut ngan bayangan sendiri…

hahahahaahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa………….kelakar sungguh kehidupan ni…dah hujung tahun….datang awal, tak bising2 dlm opis, tak cuti …tak kuar merayau…………akhirnya suksesss….

pas dah suksess……back to normal……………………….hehehe…ampu tu penting..tk pikir apa org kata..janji bos nampak………hehehe…

Satu jer kau perlu thu…bukan kami dengki cuma……………!!!!!hehehehee………..biarlah rahsia…

pas ni boleh masuk pidato………………………hehehe…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: