Penat..penat..

11 Nov

Alhamdullilah aku dah mengandung 2 bulan. Insya Allah jika tiada aral Jun 2012 due date.Sekiranya dimakbulkan Allah, Kurniakanlah kami Baby Girl. Tetapi sekiranya tyertulis baby boy aku terima seadanya. Sudah di tentukan Ilahi.Dalam 2 bulan nih, aku tak banyak alahan.macam mengandung yang lepas2.cuma penat jer. dan mungkin rezeki aku jugak, tahu mengandung dan aku dapat tukar ke Mahkamah Sepang. Lagi dekat. Rezeki itu ditangan Allah, selagi kita ingat padaNya,Dia tak pernah lupakan kita.Syukur padaMu Ya Allah…

Kehidupan aku di tempat baru pun best, kawan2 ok..boss pun baik. Kerja pun ok. Cuma aku perlu banyak belajar, sb Mahkamah nih satu perkara yang baru untuk aku. selama nih tak pernah berurusan ngan kes jenayah, sivil dan mcm2 kes…
tapi aku rindu kawan2 kat MAMPU…

….:(

2 Responses to “Penat..penat..”

  1. ira November 11, 2011 at 1.35 #

    misss u tu akak sayanggg…dah hilang geng gosippp

    • raziqdanial November 21, 2011 at 1.35 #

      akk pun rindu ira….sib baik ade BB bleh BBM….jg diri baik2.kirim slaam kat adik ipar akk

Leave a Reply

