Archive | March, 2012
30 Mar

Susah nk diluahkan takut tersalah anggap….

mungkin melalui tangisan bisa meredakan gundah ini…

cuma hanya ku pinta diri ini difahami…..

bila dalam keadaan begini tiada yang memahami…lebih-lebih lagi insan tersayang..

terasa x berharga apa jua pengorbanan aku selama ni….

terasa sia-sia…..

tapi kini baru ku tahu kenapa Allah tak kurniakan apa yang aku inginkan…

mungkin jika dia berikan yang lebih baik…diri ini akan makin gundah….

Sesungguhnya pengertian dari mu amat ku harapkan..

 

Sesungguhnya aku bahagia dan ikhlas menyayangimu Roslan.

Advertisements

Dah nak masuk 7 bulan…

30 Mar

Sekejapnya masa berlalu…tup..tup dh nk masuk 7bulan. bila dah dekat2 nk due ni takut persaan takut nk bersalin ni membuak..buak…

seram sejuk rasanya…..semoga Allah permudahkan segalanya untuk kami………….

Hari ni aku rasa penat sgtt….kaki ku sakit2……rasa tak selesa sgt….nk tido je…..ngantuk sgt..

sekarang ni plak asal pagi jer muntah..sakit sgt dada kalo muntah time nk kuarkan isi perut..

pagi-pagi perut kosong…bila nk muntah ..ampunnnnn sakit dada…

 

simptom ni sama macma ku ngandungkan haikal..3 bulan pertama muntah2 pastu stop dkt2 nk due sambung balik smpai bersalin…

Aku dh teramat penat………..bila keadaan begini baru ah rasa nk cuti lm2……

 

p/s: nothing to say..juz want to say i love my hubby, my sons…….

Saya seronok disini………..

23 Mar

Alhamdulilah saya seronok disini..tempat kerja baru dan suasana baru. Walaupun disini kerja selalu banyak tapi sekurang-kurangnya saya tahu saya diberi kepercayaan untuk menguruskan nya sendiri…tanpa campur tangan orang lain tanpa iri hati manusia lain dan tanpa rasa benci manusia lain…

Jika silap saya tanggung sendiri dan jika terbaik itu pun saya bangga sendiri. Cuti saya masih banyak bila saya disini..kalau dulu mungkin dah tinggal 5hari cuti saya sb saya sering nk cuti dan malas nk datang kerja….semuanya kerna ‘dia’….emmm……Alhamdulilah Allah Makbulkan Doa saya…Semoga segalanya dipermudahkan untuk saya disini.

Saya ada kawan-kawan yang baik dan Insya Allah mereka akan baik sampai bila2….Tapi saya masih ada kawan-kawan yang baik disana…..saya rindu mereka….ermmm mereka rindu saya tak???

Tiada apa yang saya harapkan cuma saya harap apa yang saya lakukan dihargai orang-orang disini tanpa ada dengki….sudah puas saya merasa hati busuk manusia..kini saya ingin bahagia………

 

Bos saya baik, kawan-kawan saya baik…..mungkin ini hikmah yang tersembunyi…..

Ya Allah…makbulkanlah doa hambamu ini….