Saya seronok disini………..

23 Mar

Alhamdulilah saya seronok disini..tempat kerja baru dan suasana baru. Walaupun disini kerja selalu banyak tapi sekurang-kurangnya saya tahu saya diberi kepercayaan untuk menguruskan nya sendiri…tanpa campur tangan orang lain tanpa iri hati manusia lain dan tanpa rasa benci manusia lain…

Jika silap saya tanggung sendiri dan jika terbaik itu pun saya bangga sendiri. Cuti saya masih banyak bila saya disini..kalau dulu mungkin dah tinggal 5hari cuti saya sb saya sering nk cuti dan malas nk datang kerja….semuanya kerna ‘dia’….emmm……Alhamdulilah Allah Makbulkan Doa saya…Semoga segalanya dipermudahkan untuk saya disini.

Saya ada kawan-kawan yang baik dan Insya Allah mereka akan baik sampai bila2….Tapi saya masih ada kawan-kawan yang baik disana…..saya rindu mereka….ermmm mereka rindu saya tak???

Tiada apa yang saya harapkan cuma saya harap apa yang saya lakukan dihargai orang-orang disini tanpa ada dengki….sudah puas saya merasa hati busuk manusia..kini saya ingin bahagia………

 

Bos saya baik, kawan-kawan saya baik…..mungkin ini hikmah yang tersembunyi…..

Ya Allah…makbulkanlah doa hambamu ini….

Leave a comment