Serba Salah…

8 Sep

Diluah mati mak ditelan mati bapak..aku pun tk pasti sbnarnya. Mum tel ari tu…bla..bla…bla sembang pastu mum cakap ah nak aku balik berpantang kat Terengganu. Aku diam jer cum aku cakap nanti ah nak bagitahu papa. Pastu semalam mum kuarkan ayat yang sama gak tapi kali ni dad yang suruh gak..biar danial sekolah kat Terengganu gak.

Aku tk thu nk kater aper, yelah mum riso benornya.Dia takut aku penat sb nk kn handle 2 org. Macamana ek?maser danial dulu aku pantang kat Putrajaya jer, papa ambik cuti uruskan aku, makan minum, ambik dan hantar bidan.Cuma bila papa kerja malam jer aku rasa sunyi sepi sikit.Semua tu emosikan? Papa sapu ubat , barut perut aku. Kalo kat kg, mesti papa tak der.Danial nk sekolah saner???ntah ler, aku pun tk thu nk kater aper. Kesian gak kat mum. Kn kerja, pastu jaga aku.Tapi kan aku selesa kat rumah sendiri sbnarnya.Semua ader, aku nk tergolek ker, terlentang ker.cuma melayan emosi tak stabil tu yg kn kuat semangat..kalo aku balik last2 nk habis pantang pun ok tak pun balik jer seminggu pastu balik smula putrajaya…

Tapi papa dh bagitahu nk ambik cuti nk jaga aku..so sweet.tgk ah macamana?Aku harap adik aku cuti sem  maser tu…bukan nk die buat kerja tapi nk teman sembang jer…

Leave a comment