Along…

21 Feb

Ank sulung aku dah 2 bulan masuk sekolah…tapi mama baru nak buat n3….

Anak aku dah masuk Pra Sekolah kat SK Putrajaya Persint * (1).. Alhamdulilah…aku tgk Along seronok kat sekolah baru..balik sekolah aku ambik Along dan hantar dia kat Tadika kat opis untuk transit..

@ dataran sekolah

Renungan masa depan

mama sayang along

dalam kelas…

very colourful..mama pun rasa nak masuk pra…hehe

Along..

Semoga cita2 along enjadi kenyataan..doa mama sentisa untuk anak2 mama….

Advertisements

4 Responses to “Along…”

  1. adilla February 23, 2011 at 1.35 #

    sayu rasa..danial dah besar..dah gi skolah..seronok tgk dia mkn

  2. raziqdanial February 23, 2011 at 1.35 #

    dilla: uwaaaaaaaaaaaa…..mama dia lagik sedih tau..dah dekat danial nak kawin…..arghhhh…gelabah dah ni…nak menantu cantik, pandai masak, pandai kemas rumah..pandai macam mama, cantik macam mama………arghhhhhhhh tensen along…

  3. adilla March 2, 2011 at 1.35 #

    arghhh..tolon tensen tuk along..nampak gaya along suh mama dia je ah cari calon isteri…hikhik

  4. raziqdanial March 4, 2011 at 1.35 #

    dilla:..hehe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: